بهترین کلینیک دندانپزشکی در میرداماد

دندان یکی از اصلی‌ترین اعضای بدن انسان است که کوچک‌ترین مشکلی در سلامتی و عملکرد آن می‌تواند به‌طورکلی زندگی روزمره انسان را مختل کند. خصوصاً که درمان‌های دندانی اصولاً زمان‌بر و پرهزینه هستند و احساس درد در دندان به‌همین‌علت، برای مردم ناخوشایند است؛ اما امروزه با تاسیس کلینیک‌های دندانپزشکی حرفه‌ای مانند کلینیک دندانپزشکی دنیز نیلی، این مشکلات کمتر از پیش به چشم می‌آیند و خوشبختانه تمامی مردم می‌توانند به‌راحتی از خدمات درمانی بهره‌مند شوند؛ اما چطور می‌تواند درمیان این همه کلینیک دندانپزشکی، بهترین مراکز را انتخاب کرد؟ برای مثال در کلان‌شهری مانند تهران چطور می‌توان بهترین کلینیک دندانپزشکی در میرداماد را انتخاب کرد؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بر چه اساسی می‌توانید بهترین مراکز درمانی را انتخاب کنید.

ویژگی بهترین کلینیک دندانپزشکی

یقیناً گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما قرار دارد که می‌توانید معاینات و درمان مشکلات دهانی و دندانی خود را در آن جا انجام دهید؛ اما چطور می‌شود از میان این گزینه‌های متعدد بهترین کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کرد؟ کلینیک‌های دندانپزشکی حرفه‌ای چه ویژگی دارند که آن‌ها را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌کند؟ اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی عبارت‌اند از:

تجربه و تخصص پزشکان

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک کلینیک دندانپزشکی حرفه‌ای که ادّعای بهترین‌بودن را دارد، استفاده از نیروهای متخصص و پزشکان مجرب است. واضح است که هر چقدر تجربه و تخصص پزشک در کلیه امور تخصصی درمان دندان بالاتر باشد، نتیجه نهایی فرایند درمان نیز بهتر خواهد بود و بیمار می‌تواند با خیال راحت برای رفع مشکلات دهانی و دندانی خود به چنین کلینیکی مراجعه کند.

کلینیک دندانپزشکی در میرداماد

علاوه‌براین، تجربه بالای پزشکان که در پی مطالعه، علم‌آموزی، آزمون و خطا وبه وجود آمده است باعث کاهش ریسک خطا در فرایند درمان می‌شود و به‌این‌ترتیب، بیمار می‌تواند به‌راحتی برای انجام درمان‌های تخصصی به چنین مجموعه‌هایی مراجعه کند.

خدمات و تکنولوژی پیشرفته

یکی دیگر از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که باید از بهترین کلینیک دندانپزشکی در میرداماد انتظار داشته باشید، تکنولوژی پیشرفته و خدمات تخصصی و حرفه‌ای است. قطعا تجهیزات تخصصی و حرفه‌ای یکی از نمودهای بیرونی کلینیک‌های برتر است و بدون وجود تجهیزات اولیه، خدمات باکیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته امکان انجام فرایندهای درمانی تخصصی مانند ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت ووجود نخواهد داشت.

استفاده از متریال باکیفیت در بهترین کلینیک دندانپزشکی در میرداماد

یقیناً شما باید از بهترین کلینیک دندانپزشکی در میرداماد انتظار داشته باشید که از متریال باکیفیت برای اهداف درمانی استفاده کند؛ چراکه کیفیت مواد اولیه در پروسه درمان‌های دندانی تاثیر کاملاً ملموسی بر روی کیفیت نهایی کار، ماندگاری، دوام و افزایش عملکرد دندان‌ها و پروتزهای جدید خواهد داشت. برای مثال فرض کنید که می‌خواهید فرایند کاشت ایمپلنت را انجام دهید و انتظار دارید که نتیجه نهایی در حد هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید، باشد. اگر متریال اولیه کیفیت مناسبی نداشته باشد و از برندهای معتبر و حرفه‌ای خریداری نشده باشد، قطعاً بعد از مدت کوتاهی دندان کاشته‌شده عملکرد مناسبی نخواهد داشت و عملاً هزینه‌هایی که انجام داده‌اید، سوخت خواهد شد.

رعایت بهداشت و ضدعفونی تجهیزات

دندانپزشکی از آن دسته مکان‌هایی است که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی می‌تواند منشا اصلی انواع بیماری‌های ویروسی، باکتریایی وبرای دندانپزشک و بیمار باشد؛ خصوصاً که تقریباً تمامی دستگاه‌ها به‌طور مشترک برای تمامی بیماران استفاده می‌شوند و بنابراین مهم است که علاوه‌بر رعایت نکات اولیه بهداشتی کلیه تجهیزات مرکز همه‌روزه با مواد مختلف ضدعفونی شود.

داشتن نظرات و بازخوردهای مثبت

بهترین مبلّغان برای یک کلینیک دندانپزشکی تخصصی، بیمارانی هستند که خدمات درمانی را در آن مرکز دریافت کرده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید بهترین کلینیک دندانپزشکی در میرداماد را پیدا کنید، حتما سری به نظرات بیمارانی که به مرکز موردنظرتان رجوع کرده‌اند، بزنید تا ببینید عمده بازخوردها منفی است یا مثبت. واضح است که هر چقدر بازخوردهای عمومی نسبت به یک مرکز درمانی مثبت باشد، نشان از حرفه‌ای‌بودن آن مرکز خواهد داشت.

قیمت مناسب

حتماً می‌دانید که هزینه‌های درمان‌های دندانپزشکی بسیار بالا است و عموماً هیچ بیمه‌ای صفرتاصد هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد. در چنین شرایطی اگر مرکزی بخواهد هزینه‌ای بالاتر از تعرفه‌های مرسوم برای خدمات درمانی دریافت کند، هم به دور از اخلاق است و هم پس‌از مدتی مراجعین همیشگی خود را از دست می‌دهد. کلینک‌های حرفه‌ای و تخصصی دندانپزشکی مانند بهترین کلینیک دندانپزشکی در میرداماد بر این باورند که خدمات درمانی باکیفیت حق همه مردم است و هیچ بیماری نباید به‌دلیل هزینه‌های بالا و غیرمعقول خدمات، از درمان مشکلات دندانی خود باز بماند.

دندانپزشکی در میرداماد

قابلیت دسترسی

شاید در نگاه اول این مسئله چندان در ذهنتان اهمیت نداشته باشد؛ اما یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کلینیک دندانپزشکی خوب، لوکیشن مجموعه است. اینکه مجموعه موردنظر شما با توجه به ترافیک شدید تهران قابلیت دسترسی خوبی هم از لحاظ سیستم حمل‌ونقل عمومی و هم از لحاظ جای پارک، نزدیکی به معابر اصلی، طرح ترافیک وداشته باشد، در مراجعه مجدد شما به آن مجموعه اثرگذار خواهد بود.

تفاوت کلینیک دندانپزشکی و مطب

جالب است بدانید که میان کلینیک‌های دندانپزشکی و مطب‌های شخصی تفاوت‌های بسیاری وجود دارد که تقریباً تمامی این وجوه تمایز به سود بیماران هستند. این تفاوت‌ها سطوح مختلفی از خدمات درمانی را دربرمی‌گیرند و کافی است تنها یک بار گذرتان به بهترین کلینیک دندانپزشکی در میرداماد افتاده باشد تا متوجه شوید چقدر انجام فرایندهای درمانی مختلف دندانپزشکی در کلینیک‌های تخصصی از نظر کیفیت، سرعت، هزینه وبه‌صرفه‌تر است؛ اما چه تفاوت‌هایی میان کلینیک دندانپزشکی و مطب وجود دارد؟ اصلی‌ترین وجوه تمایز این دو مرکز عبارت‌اند از:

انجام تمام درمان‌ها در یک محل

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های کلینیک دندانپزشکی و مطب تعداد پزشکان مجموعه و خدمات درمانی است که در آنجا انجام می‌شود. در حقیقت هر دندانپزشک عمومی یا متخصصی می‌تواند با داشتن صلاحیت علمی و اخذ مجوزهای لازم، مطب شخصی خودش را داشته باشد و با توجه به تخصص خود انواع فرایندهای درمانی را اجرا کند.

ویزیت در کلینیک دندانپزشکی در میرداماد

توجه داشته باشید که در مطب‌ها عموماً یک دندانپزشک حضور دارد و برای مثال ممکن است آن دندانپزشکی تخصصی در جراحی ریشه یا ایمپلنت نداشته باشد؛ اما در کلینیک‌های دندانپزشکی چندین پزشک با تخصص‌های مختلف حضور دارند و می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی یا روزانه در کنار یکدیگر فعالیت کنند و تمام خدمات درمانی را پوشش دهند تا اگر بیمار نیاز به درمان‌های متعدد و مختلف داشت، بتواند صفرتاصد کار خود از معاینه و رادیوگرافی گرفته تا معاینات پس‌از درمان را در کلینیک انجام دهد.

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر

یکی دیگر از تفاوت‌های میان کلینیک‌ دندانپزشکی و مطب، هزینه‌ درمان است. کلینیک‌ها عموماً با انواع بیمه‌های درمانی و تکمیلی قرارداد دارند وبه‌دلیل ازدحام جمعیت و مراجعان بسیار زیاد عموماً تعرفه‌های درمانی پایین‌تری را برای فرایندهای درمانی مختلف درنظر می‌گیرند. این در حالی است که اکثر مطب‌های دندانپزشکی با بیمه‌های تکمیلی قرارداد ندارند و پزشک می‌تواند با توجه به فاکتورهای مختلف هزینه بالاتری از بیماران دریافت کند. علاوه‌براین در کلینیک‌های دندانپزشکی معمولاً امکان پرداخت قسطی، جلسه‌ای، چک ووجود دارد و شرایطی برای پرداخت ساده‌تر هزینه‌ها فراهم شده است.

امکان استفاده از بیمه‌های تکمیلی

امکان استفاده از بیمه‌های تکمیلی یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کلینیک‌های دندانپزشکی است. همان‌طور که می‌دانید برای پوشش بخشی از هزینه‌ها توسط بیمه‌های تکمیلی باید قراردادی میان کلینیک‌ها و بیمه‌ها منعقد شود.

در مطب‌های دندانپزشکی به‌دلیل کمتر‌بودن تعداد بیماران منعقدکردن قرارداد با بیمه‌های تکمیلی چندان به‌صرفه نیست و بنابراین شما کمتر مطبی را می‌بینید که با بیمه‌های تکمیلی برای پوشش هزینه درمان قرارداد داشته باشند؛ اما کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی عموماً با بیمه‌های مختلف برای کاهش هزینه‌های درمانی بیماران قرارداد دارند و شما اگر با بیمه خاصی قرارداد داشته باشید، می‌توانید با پرداخت بخش کمی از هزینه‌ها، هر نوع درمانی را که در قرارداد بیمه وجود داشته باشد، در کلینیک انجام دهید.

منعطف‌بودن ویزیت‌ها

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های کلینیک‌های دندانپزشکی با مطب‌ها، منعطف‌بودن ویزیت‌ها است که برای بیماران بسیار خوشایند است. در مطب‌ها عموماً یک پزشک متخصص وجود دارد که یقیناً با توجه به زمان‌بربودن فرایندهای درمانی دندانپزشکی امکان ویزیت سریع بیماران وجود ندارد و بیماران باید مدت زیادی در صف نوبت باشند؛ اما در کلینیک‌های دندانپزشکی با توجه به تعدد پزشکان، ویزیت‌ها منعطف‌تر است و بیماران با سرعت بیشتری معاینه و درمان می‌شوند.

این مسئله برای بیمارانی که مشکلات دندانی اورژانسی مانند درمان ریشه ودارند بسیار اهمیت دارد و در چنین شرایطی لازم نیست هفته‌ها و ماه‌ها منتظر ملاقات با پزشک و شروع روند درمان خود باشند.

بازدیدهای دوره ای نظام پزشکی از کلینیک

بر روی کلینیک‌های دندانپزشکی نسبت به مطب‌های شخصی نظارت بیشتری وجود دارد و دائما بازرسان نظام پزشکی از کلینیک و شرایطی که در آنجا وجود دارد ،بازرسی می‌کنند تا در صورت وجود مشکلی، نواقص به‌سرعت رفع و رجوع شود. این مسئله باعث می‌شود کلینیک‌ها از هر نظر برای انجام فرایندهای درمانی مطمئن‌تر باشند و بیماران بتوانند با خیال راحت در کلینیک معاینه و درمان شوند.

انواع خدمات کلینیک دندانپزشکی

در کلینیک‌های دندانپزشکی انواع خدمات درمانی انجام می‌شود و پزشکان با تخصص‌های مختلف در این مراکز حضور دارند. انواع خدمات درمانی کلینیک‌های دندانپزشکی عبارت‌اند از:

  • ارتودنسی؛
  • خدمات ترمیمی و زیبایی (اصلاح طرح لبخند و …)؛
  • درمان‌های مرتبط با لثه؛
  • درمان ریشه؛
  • درمان مشکلات دهانی و دندانی کودکان؛
  • انجام پروتزهای دندانی و ایمپلنت.

سخن پایانی

مراجعه به کلینیک‌های حرفه‌ای و معتبر مانند کلینیک دندانپزشکی دنیز نیلی، نه‌تنها فرایند درمانتان با کیفیت بالا تکمیل خواهد شد، بلکه با پرداخت هزینه‌هایی به‌صرفه‌تر می‌توانید کلیه خدمات درمانی دندانپزشکی را در کنار بهترین متخصصان دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *